امیدوار است در سراسر هزاران مایل بیمار بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امیدوار است در سراسر هزاران مایل بیمار بیماری های کلیه

در نگاه اول، او مانند یک زن باردار به نظر می رسد. اما در واقع، پس از شما در او به دقت نگاه کنید، شما را پیدا خواهد کرد که او در واقع یک بیمار بیماری های کلیوی است که در حال حاضر در بیماری جدی است.
هنری (نام مستعار) که از نیجریه می آید یک بیمار بیماری های کلیه Plycystic است و در حال حاضر بیماری خود سقوط به ارومیه است که آخرین مرحله از بیماری کلیوی. با این بیماری بدتر و بدتر می رود، انواع بسیاری از عوارض را یک به یک به نظر می رسد. در همین حال، خروجی ادرار خود را در حال کاهش است روز به روز، که به معنی عملکرد کلیه خود را از زمان کاهش به زمان.
با توجه به اعلام خود، او شده است در جستجوی درمان درست و هرگز تسلیم بدون توجه به آنچه مشکلات او ملاقات کرد. با این حال، او هیچ در عوض کردم. چه چیزی بدتر از، بیماری خود به طور جدی کردم.
"همه ران تبدیل به اطراف پس از من با یکی از دوستان که من توصیه می شود برای بازدید از اسرار آمیز چین،" هنری گفت: با نور در چشمان او، "بعد از آن من پیدا بیمارستان Shijiazhuang کلیه بیماری است که به ارمغان بیاورد من امیدوارم و شجاع برای ادامه جنگ در برابر این بیماری. "
در 2015 مارس 27، او به ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری آمد، سپس سطح کراتینین سرم خود است تا 1026umol / L. او دارای یک بدن نازک اما با شکم بزرگ و در سراسر بدن او خسته سقوط کرد.
پس از سه روز درمان طب چینی و مراقبت دقیق و توجه پزشکان و پرستاران ما، بیماری خود را به تدریج خوب می شود. برخی از علائم مانند استفراغ و تهوع شروع به ناپدید می شوند، چه چیزی بیشتر، او شروع به دست آوردن مجدد انرژی است.
پس از یک هفته درمان، سرم فراز سطح کراتینین خود را به 668umol / L و سایر علایم و عوارض یک به یک ناپدید شد. "پزشکی مرموز چینی واقعا قدرتمند، آن را به من می دهد بسیار در بازگشت در چنین زمان کوتاه است. من واقعا باید به لطف پزشکان و پرستاران می گویند در اینجا، آن را به آنها یک زندگی جدید من به ارمغان بیاورد. "هنری با صدای سپاسگزار گفت.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: